ნახატისა და ნაწერის გარჩევა
ამ მეცადინეობაზე ბავშვები შეისწავლიან სიტყვების შემდეგ ნახატ და წერით გამოსახულებებს: კოკორი, ჩამიჩი, ყურძენი და ხეხილი. პროცედურა აქაც იგივე მეთოდით წარიმართება.
პედაგოგი ბავშვებს უჩვენებს კოკრის, ყურძნის, ჩამიჩისა და ხილის სურათებს, სათითაოდ განიხილავს თითოეულ მათგანს მოსწავლეების უშუალო მონაწილეობით; გააანალიზებს სურათსა და ნაწერ გამოსახულებებს და ავარჯიშებს ბავშვებს ინდივიდუალურად და ჯგუფურად.
კოკორი | ჩამიჩი | ყურძენი | ხილი |
აქ რა ხატია? - მიუთითებს ისევ პედაგოგი სურათებზე, - რა წერია ქვემოთ?
საუბრის, ყველა მათგანის გამოცნობის, შესაბამისი წარწერების ჩვენებისა და ნახატისა და ნაწერის შეჯერების შემდეგ პედაგოგი ასკვნის: დიახ, დაფაზე, ზემოთ მოთავსებულია: კოკრის, ჩამიჩის, ყურძნისა და ხილის გამოსახულებები. ნახატების ქვემოთ კი, შესაბამისად, მათი წერილობითი ტექსტები.
ტექსტის შესწავლისა და განმტკიცების მიზნით, მასწავლებლის მიერ ჩატარდება ექვსივე პროცედურა.