ნახატისა და ნაწერის გარჩევა
ამ მეცადინეობაზე ბავშვები შეისწავლიან სიტყვების შემდეგ დახატულ და წერით გამოსახულებებს: ბაყაყი, ჩოჩორი, პეპელა და შოშია.
პროცედურაც ნაცნობი მეთოდით წარიმართება:
პედაგოგი ბავშვებს უჩვენებს ცხოველის, ფრინველის, მწერისა და ამფიბიას სურათებს, სათითაოდ განიხილავს თითოეულ მათგანს მოსწავლეების უშუალო მონაწილეობით; გააანალიზებს სურათსა და ნაწერ გამოსახულებებს, ავარჯიშებს ბავშვებს ინდივიდუალურად და ჯგუფურად.
ბაყაყი | ჩოჩორი | პეპელა | შოშია |
აქ რა ხატია? - მიუთითებს ისევ პედაგოგი სურათებზე, - რა წერია ქვემოთ?
საუბრის, ყველა მათგანის გამოცნობის, შესაბამისი წარწერების ჩვენებისა და ნახატისა და ნაწერის შეჯერების შემდეგ პედაგოგი ასკვნის: დიახ, დაფაზე, ზემოთ მოთავსებულია: ბაყაყის, ჩოჩორის, შოშიასა და პეპლის გამოსახულებები. ნახატების ქვემოთ კი, შესაბამისად, მათი წერილობითი ტექსტები.
ტექსტისა და ნახატის უკეთ შესწავლისა და განმტკიცების მიზნით, მასწავლებლის მიერ ჩატარდება ექვსივე პროცედურა.